Alexandra's Blog

29 iulie 2010

The coaching deal I

Filed under: Coaching,HRemotion — by alexandrastefan @ 18:18

Au trecut trei luni de când am început programul de coaching. Trei luni pline care au reprezentat o provocare şi la sfârşitul cărora mă simt mult mai încrezătoare şi optimistă.  La începutul programului, ca parte a aplicaţiei,  am avut de realizat un clip în care să ne prezentăm pe noi şi obiectivele noastre. Eu am ales să spun o poveste, mai degrabă decât să fac o descriere… şi a ieşit aşa. Enjoy  🙂

3 comentarii »

  1. Foarte, foarte tare ideea filmuletului si filmuletul in sine si faptul ca ai obtinut ce ti-ai propus!:D

    Felicitaaaari!! Si la cat mai multe succese in continuare!

    Comentariu de treicuvinteaiurea — 29 iulie 2010 @ 18:29 |Răspunde

  2. i am so proud of you !:*
    tine-o tot asa!

    Comentariu de Danusia — 28 august 2010 @ 17:01 |Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un comentariu

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.